Zamówienia publiczne

Tytuł zamówienia
Przebudowa drogi powiatowej nr 4845N – ul. Ustronie i nr 4829N – Osiedle I w Gołdapi  
Przedmiot zamówienia
roboty budowlane  
Rodzaj ogłoszenia
Ogłoszenie o zamówieniu  
Tryb zamówienia
przetarg nieograniczony  
Wadium
50.000,00 PLN  
Ogłaszający
Zarząd Dróg Powiatowych w Gołdapi  
Województwo
WARMIŃSKO-MAZURSKIE  
Powiat
gołdapski  
Miasto
Gołdap  
Ulica
ul. Gumbińska  
Numer budynku
2 A  
Data publikacji od
2019-10-07  
Data publikacji do
2020-10-20  
Termin składania ofert
2019-10-22 11:00  
Numer ogłoszenia
606739-N-2019  

Ogłoszenie nr 606739-N-2019 z dnia 2019-10-07 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Gołdapi: Przebudowa drogi powiatowej nr 4845N – ul. Ustronie i nr 4829N – Osiedle I w Gołdapi
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu
 

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Gołdapi, krajowy numer identyfikacyjny 51144094700000, ul. ul. Gumbińska  , 19-500  Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 876 150 989, e-mail zdp.goldap2@wp.pl, faks 876 150 989.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
 

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
 

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://zdp-goldap.bip.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://zdp-goldap.bip.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie
 


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres
 

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Gołdapi, ul. Gumbińska 2a, 19-500 Gołdap


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 4845N – ul. Ustronie i nr 4829N – Osiedle I w Gołdapi
Numer referencyjny: ZDP.272.2.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 4845N – ul. Ustronie i nr 4829N – Osiedle I w Gołdapi. CZĘŚĆ I Budowa i przebudowa drogi powiatowej nr 4845N – ulicy Ustronie w Gołdapi Przedmiotem zamówienia jest budowa i przebudowa ulicy Ustronie (droga powiatowa 4845N). Opracowanie projektowe obejmuje Budowę i przebudowę Ulicy Ustronie (droga powiatowa 4845N). Budowa, przebudowa drogi powiatowej odbywać się będzie na odcinku od km 0+0,00m do km 0+915,04m. - łączna długość odcinka drogi – 915,04m - klasa techniczna ulicy – L - szerokość jezdni głównej z kostki brukowej – 5,50m (2x2,75m) - szerokość jezdni bitumicznej – 5,00m - długość jezdni z kostki brukowej – 786,30m - długość jezdni bitumicznej – 128,75m - prędkość projektowa – 30 km/h - obciążenie ruchem – KR-1 - szerokość chodników – zmienna 1,25 - 3,8m - szerokość pobocza gruntowego – 0,75 m - spadek jezdni bitumicznej – 2,0% daszkowy, 3% i 5% na łukach - spadek na jezdni z kostki brukowej – 2,0% daszkowy - spadek chodników (w kierunku jezdni – 2,0% - powierzchnia jezdni bitumicznej na odcinku od km0+0,00m do km0+092,14m i od km 0+122,91m do km 0+128,74m – ok. 624,55 m2 - powierzchnia jezdni z kostki brukowej na odcinku od km0+128,75m do km 0+915,04 wraz z jezdnią manewrową – ok. 4 438,28 m2 - powierzchnia poboczy gruntowych – 91,7 m2 - powierzchnia wjazdów o nawierzchni z kostki brukowej – 594,30 m2 - powierzchnia stanowisk postojowych – 235,6 m2 - powierzchnia wyniesionego przejścia dla pieszych – 38,5 m2 - powierzchnia chodników – 1 612 m2 - powierzchnia zieleńców – ok. 1 510,4 m2. Przedmiotem opracowania jest budowa i przebudowa ulicy Ustronie (droga powiatowa nr 4845N) w Gołdapi. Ulica jest drogą bez przejazdu i stanowi połączenie istniejących zabudowań z drogą wojewódzką nr 651. Początek opracowania przyjęto w na granicy działki o nr 748 i oznaczono na mapie PPT km 0+0,00m, zaś koniec na dz. o nr 473 i oznaczono KPT km 0+915,04m. Opracowanie obejmuje przebudowę jezdni o nawierzchni: - bitumicznej na odcinku od km 0+0,00m do km 0+128,74m, - z kostki brukowej betonowej na odcinku od km 0+128,75m do km 0+915,04. Łączna długość ulicy wynosi 915,04 mb. Opracowanie obejmuje przebudowę jezdni a w tym m.in.: budowę chodników, przejścia wyniesionego, przejazdu kolejowego na dz. 506/2 wskazanych na projekcie zagospodarowania terenu. Dodatkowo w opracowaniu ujęto wykonanie kanalizacji deszczowej seperatorem i zrzutem wód opadowych do zbiornika przeciwpowodziowego (dz. nr 452/24). Ze względu na lokalizację słupów w osi chodnika i zły stan istniejących słupów oświetleniowych projekt obejmuje również przebudowę istniejącego oświetlenia ulicznego. Założono wykonanie 13 stanowisk postojowych w tym 9 do parkowania prostopadłego do osi jezdni o wym. stanowisk 2,5x5m i 4 do parkowania równoległego do osi jezdni o wymiarach 6,0x3,0m. Ze względu na kolizję jezdni z istniejącym oświetleniem ulicznym po stronie prawej (w końcowej części opracowania) przyjęto jego usunięcie. Słupy należy przekazać dla właściciela sieci oświetlenia – Gminy Gołdap. Przewidziano kolidujące fragmenty sieci Orange do przebudowy na warunkach podanych przez gestora sieci. Pomiędzy końcowym fragmentem jezdni a obiektem mostowym przewidziano utwardzenie nawierzchni kostką brukową betonową. Usunięta warstwa humusu pozostaje do wbudowania. Pozostałą część według instrukcji Zamawiającego. Opracowanie obejmuje: - roboty przygotowawcze w tym rozbiórkowe istniejącej nawierzchni z płyt drogowych betonowych o wym.1,5x3,0m i odwiezieniem na plac składowy Zamawiającego, innych elementów jezdni i elementów ulic, chodników (krawężniki betonowe, kostka brukowa itp.), - roboty ziemne związane z wykonaniem wykopów, korytowaniem pod konstrukcję nawierzchni jezdni, stanowisk postojowych, wyniesionego przejścia dla pieszych, chodników i jej elementów, - przebudowę sieci teletechnicznej wraz ze studniami, - budowa kanalizacji deszczowej wraz z seperatorem i zrzutem wód opadowych do zbiornika p.powodziowego, - budowę konstrukcji jezdni, chodników, stanowisk postojowych, przejścia wyniesionego, połączenia pomiędzy jezdnią a obiektem mostowym, - budowę wjazdów indywidualnych z kostki brukowej, - oznakowanie pionowe. Biorąc pod uwagę występowanie na terenie objętym projektem zabudowy jednorodzinnej o dużym stopniu intensywności zabudowy zdecydowano się na budowę wyniesionego przejścia dla pieszych doświetlonego nowym przebudowanym oświetleniem. Budowa przejścia w lokalizacji wskazanej w pzt (km 0+235,5m) niewątpliwie wpłynie na podniesienie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego. Na odcinku jezdni bitumicznej - szerokość jezdni wynosi 5,0m, na pozostałym odcinku szerokość jezdni - 5,5m. Zmianę szerokości dokonano na prostej przejściowej o dł.15m. Ze względu na małe spadki podłużne na odcinku jezdni od km 0+212,38 do km 0+493,08 zastosowano po obu stronach krawężnik 15x22 i od km 0+783,03 do km 0+818,81m krawężnik 15x30cm z ciekiem przykrawężnikowym o szer. 30cm wykonanym z kostki brukowej betonowej o gr. 8cm. Nierozerwalną częścią opisu przedmiotu zamówienia są następujące dokumenty dołączone przez Zamawiającego do SIWZ: a) Projekty budowlane; b) Projekty wykonawcze; c) Przedmiar robót: przedmiar robót jest wyłącznie dokumentem poglądowym i może zawierać błędy. Cenę ofertową należy wyliczyć na podstawie projektu budowlanego i pozostałych dokumentów. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia pn.: „Budowa i przebudowa drogi powiatowej nr 4845N – ulicy Ustronie w Gołdapi” w tym m. in. koszty dojazdów, ewentualnego zakwaterowania lub najmu lokalu biurowego, wszelkich opłat w tym za wodę, energię, koszt zagospodarowania odpadów, zagospodarowanie terenu placu budowy, a także praw i obowiązków wynikających z tytułu gwarancji i rękojmi; d) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (SST); e) Projekt stałej organizacji ruchu. CZĘŚĆ II Przebudowa drogi powiatowej nr 4829N – Osiedle I w Gołdapi Przedmiotem zamówienia jest budowa i przebudowa ulicy Osiedle I (droga powiatowa nr 4829N) w msc. Gołdap. Ulica stanowi połączenie paru dróg i oznaczono je na projekcie zagospodarowania od trasy nr 1 do trasy nr 4. Początek opracowania trasy nr 1 przyjęto w na działce o nr 1290/6 (na granicy poprzedniej inwestycji w ramach realizacji budowy obwodnicy Gołdapi) i oznaczono go na mapie PPT km 0+0,00m, zaś koniec na skrzyżowaniu z ulicą Konstytucji 3-go Maja. Ulica Osiedle I od strony południowej połączona jest z ulicą Pod Piękną Górą (trasa nr 2 i 3). Wyznaczone trasy ulicy Osiedle I w opracowywaniu mają następujące długości: - Trasa 1- łącząca drogę wojewódzką nr 650 z ulicą Konstytucji 3-go Maja - 356,78m - Trasa 2- łącząca ulicę Osiedle I z ulicą Pod Piękną Górą o długości 165,18m - Trasa 3-łącząca ulicę Osiedle I z ulicą Pod Piękną Górą o długości 134,63m - Trasa 4-będąca trasą bez przejazdu o długości 116,81m. Łączna długość ulicy wynosi 773,40mb. Usunięta warstwa humusu pozostaje do wbudowania. Pozostałą część według instrukcji Zamawiającego. Opracowanie obejmuje: - roboty przygotowawcze w tym rozbiórkowe nawierzchni jezdni i elementów ulic, chodników, - roboty ziemne związane z wykonaniem wykopów, wymianą gruntów, korytowaniem pod konstrukcję nawierzchni jezdni, parkingów, wyniesionego przejścia dla pieszych, chodników i jej elementów, - budowę kanału technologicznego wraz ze studniami SK-1, - budowa kanalizacji deszczowej, - wykonanie przepustów pod jezdnią z rur PEHD SN8 fi 630mm i 800mm, - wykonanie cieków podchodnikowych z rur PEHD fi 160mm, - budowę konstrukcji jezdni, chodników, parkingów, przejścia wyniesionego, peronu dla miejsca zatrzymania dla autobusu, - przebudowę istniejącego skrzyżowania z ulicą Konstytucji 3-go Maja oraz ulicą Pod piękną górą, - budowę wjazdów indywidualnych z kostki brukowej, - doświetlenie wyniesionego przejścia dla pieszych poprzez budowę słupa oświetleniowego, - oznakowanie poziome i pionowe. Biorąc pod uwagę występowanie na terenie objętym projektem zabudowy jednorodzinnej o dużym stopniu intensywności zabudowy oraz przejazdy autobusu szkolnego zdecydowano się na budowę wyniesionego przejścia dla pieszych wraz z jego doświetleniem co niewątpliwie wpłynie na podniesienie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego. Dodatkowo w głównym przebiegu trasy jako kolejny element wpływający na bezpieczeństwo i wymuszający ograniczenie prędkości jazdy wprowadzono odcinkowe zwężenie jezdni na odcinku od km0+178,13 do km 0+202,63m. Zmianę szerokości dokonano na prostych przejściowych o dł. 15m. Na odcinku trasy łączącej z ulicą Pod Piękną Górą zastosowano miejsce zatrzymań dla autobusów wraz z peronem o szerokości 2,0m i długości 20m. Dodatkowo na tym odcinku zastosowano próg zwalniający płytowy o szer. <1,0m (U-16d). W celu podniesienia walorów estetycznych przewidziano nasadzenia (klon kulisty szczepiony). Nierozerwalną częścią opisu przedmiotu zamówienia są następujące dokumenty dołączone przez Zamawiającego do SIWZ: a) Projekt budowlany; b) Projekt wykonawczy; c) Przedmiar robót: przedmiar robót jest wyłącznie dokumentem poglądowym i może zawierać błędy. Cenę ofertową należy wyliczyć na podstawie projektu budowlanego i pozostałych dokumentów. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 4829N – Osiedle I w Gołdapi” w tym m. in. koszty dojazdów, ewentualnego zakwaterowania lub najmu lokalu biurowego, wszelkich opłat w tym za wodę, energię, koszt zagospodarowania odpadów, zagospodarowanie terenu placu budowy, a także praw i obowiązków wynikających z tytułu gwarancji i rękojmi; d) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (SST); e) Projekt stałej organizacji ruchu.

II.5) Główny kod CPV: 45233100-0
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

45233000-9

45100000-8



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:  lub zakończenia: 2020-09-30

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

     

2020-09-30


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) wykonał roboty budowlane związane z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przy czym za takie roboty Zamawiający uzna roboty obejmujące wykonanie, co najmniej dwóch zamówień polegających na budowie lub przebudowie ulicy miejskiej o nawierzchni asfaltowej o długości nie mniejszej niż 700m każdy. b) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanych w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz doświadczenie przy kierowaniu robotami budowlanymi budowy lub przebudowy co najmniej jednej ulicy miejskiej o nawierzchni asfaltowej o długości nie mniejszej niż 500m na stanowisku kierownika budowy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy lub wskazać dostępność przedmiotowych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, z których zamawiający samodzielnie pobierze wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu lub dokumentów o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłaty tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ppkt. b) i c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu; wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dotyczy dokumentów składach przez Wykonawców zagranicznych w ppkt. b) i c) - jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowy, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionych odpowiednio nie wcześniej niż 3 i 6 miesięcy przed upływem składania ofert

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu robót budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przy czym za takie roboty Zamawiający uzna roboty obejmujące wykonanie, co najmniej dwóch zamówień polegających na budowie lub przebudowie ulicy miejskiej o nawierzchni asfaltowej o długości nie mniejszej niż 700m każdy; b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
 

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w kasie Zarządu Dróg Powiatowych w Gołdapi – pokój nr 3 lub oddzielnej kopercie wraz z ofertą, a jego kopia w ofercie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Część I: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych); Część II: 50 000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
 


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
 


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
 


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
 


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
 


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

Cena

60,00

Gwarancja

40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzanie zmian za zgodą zamawiającego. 2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Pzp, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: 1) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, 2) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, 3) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych, 4) zmiany ilości robót budowlanych, usług lub dostaw w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem, że wynikają one z dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej, 5) poprawienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 5. Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 4 wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z informacją o konieczności lub nie, zmiany pozwolenia na budowę oraz przedmiar i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez zamawiającego. 6. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 4 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) Opis propozycji zmiany, 2) Uzasadnienie zmiany, 3) Obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy, 4) Opis wpływu zmiany na harmonogram robót i termin wykonania umowy. 7. Zmiany, o których mowa w ust. 4 mogą zostać dokonane, jeżeli zachodzą i są ich uzasadnieniem niżej określone okoliczności: 1) Obniżenia kosztu wykonania robót lub kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu, 2) Poprawy wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót budowlanych, 3) Zmiany obowiązujących przepisów, 4) Podniesienia wydajności urządzeń, 5) Podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót, 6) Usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu, 7) Opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać zamawiającemu, personelowi zamawiającego; lub innemu wykonawcy, zatrudnionemu przez zamawiającego na terenie budowy, 8) Zaistnienie nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach. 9) Siła wyższa 8. Wszelkie zmiany i uzupełnienia dotyczące niniejszej umowy wymagają pisemnej formy, po rygorem nieważności
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-22, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Część nr:

1

Nazwa:

Budowa i przebudowa drogi powiatowej nr 4845N – ulicy Ustronie w Gołdapi

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa i przebudowa drogi powiatowej nr 4845N – ulicy Ustronie w Gołdapi Przedmiotem zamówienia jest budowa i przebudowa ulicy Ustronie (droga powiatowa 4845N). Opracowanie projektowe obejmuje Budowę i przebudowę Ulicy Ustronie (droga powiatowa 4845N). Budowa, przebudowa drogi powiatowej odbywać się będzie na odcinku od km 0+0,00m do km 0+915,04m. - łączna długość odcinka drogi – 915,04m - klasa techniczna ulicy – L - szerokość jezdni głównej z kostki brukowej – 5,50m (2x2,75m) - szerokość jezdni bitumicznej – 5,00m - długość jezdni z kostki brukowej – 786,30m - długość jezdni bitumicznej – 128,75m - prędkość projektowa – 30 km/h - obciążenie ruchem – KR-1 - szerokość chodników – zmienna 1,25 - 3,8m - szerokość pobocza gruntowego – 0,75 m - spadek jezdni bitumicznej – 2,0% daszkowy, 3% i 5% na łukach - spadek na jezdni z kostki brukowej – 2,0% daszkowy - spadek chodników (w kierunku jezdni – 2,0% - powierzchnia jezdni bitumicznej na odcinku od km0+0,00m do km0+092,14m i od km 0+122,91m do km 0+128,74m – ok. 624,55 m2 - powierzchnia jezdni z kostki brukowej na odcinku od km0+128,75m do km 0+915,04 wraz z jezdnią manewrową – ok. 4 438,28 m2 - powierzchnia poboczy gruntowych – 91,7 m2 - powierzchnia wjazdów o nawierzchni z kostki brukowej – 594,30 m2 - powierzchnia stanowisk postojowych – 235,6 m2 - powierzchnia wyniesionego przejścia dla pieszych – 38,5 m2 - powierzchnia chodników – 1 612 m2 - powierzchnia zieleńców – ok. 1 510,4 m2. Przedmiotem opracowania jest budowa i przebudowa ulicy Ustronie (droga powiatowa nr 4845N) w Gołdapi. Ulica jest drogą bez przejazdu i stanowi połączenie istniejących zabudowań z drogą wojewódzką nr 651. Początek opracowania przyjęto w na granicy działki o nr 748 i oznaczono na mapie PPT km 0+0,00m, zaś koniec na dz. o nr 473 i oznaczono KPT km 0+915,04m. Opracowanie obejmuje przebudowę jezdni o nawierzchni: - bitumicznej na odcinku od km 0+0,00m do km 0+128,74m, - z kostki brukowej betonowej na odcinku od km 0+128,75m do km 0+915,04. Łączna długość ulicy wynosi 915,04 mb. Opracowanie obejmuje przebudowę jezdni a w tym m.in.: budowę chodników, przejścia wyniesionego, przejazdu kolejowego na dz. 506/2 wskazanych na projekcie zagospodarowania terenu. Dodatkowo w opracowaniu ujęto wykonanie kanalizacji deszczowej seperatorem i zrzutem wód opadowych do zbiornika przeciwpowodziowego (dz. nr 452/24). Ze względu na lokalizację słupów w osi chodnika i zły stan istniejących słupów oświetleniowych projekt obejmuje również przebudowę istniejącego oświetlenia ulicznego. Założono wykonanie 13 stanowisk postojowych w tym 9 do parkowania prostopadłego do osi jezdni o wym. stanowisk 2,5x5m i 4 do parkowania równoległego do osi jezdni o wymiarach 6,0x3,0m. Ze względu na kolizję jezdni z istniejącym oświetleniem ulicznym po stronie prawej (w końcowej części opracowania) przyjęto jego usunięcie. Słupy należy przekazać dla właściciela sieci oświetlenia – Gminy Gołdap. Przewidziano kolidujące fragmenty sieci Orange do przebudowy na warunkach podanych przez gestora sieci. Pomiędzy końcowym fragmentem jezdni a obiektem mostowym przewidziano utwardzenie nawierzchni kostką brukową betonową. Usunięta warstwa humusu pozostaje do wbudowania. Pozostałą część według instrukcji Zamawiającego. Opracowanie obejmuje: - roboty przygotowawcze w tym rozbiórkowe istniejącej nawierzchni z płyt drogowych betonowych o wym.1,5x3,0m i odwiezieniem na plac składowy Zamawiającego, innych elementów jezdni i elementów ulic, chodników (krawężniki betonowe, kostka brukowa itp.), - roboty ziemne związane z wykonaniem wykopów, korytowaniem pod konstrukcję nawierzchni jezdni, stanowisk postojowych, wyniesionego przejścia dla pieszych, chodników i jej elementów, - przebudowę sieci teletechnicznej wraz ze studniami, - budowa kanalizacji deszczowej wraz z seperatorem i zrzutem wód opadowych do zbiornika p.powodziowego, - budowę konstrukcji jezdni, chodników, stanowisk postojowych, przejścia wyniesionego, połączenia pomiędzy jezdnią a obiektem mostowym, - budowę wjazdów indywidualnych z kostki brukowej, - oznakowanie pionowe. Biorąc pod uwagę występowanie na terenie objętym projektem zabudowy jednorodzinnej o dużym stopniu intensywności zabudowy zdecydowano się na budowę wyniesionego przejścia dla pieszych doświetlonego nowym przebudowanym oświetleniem. Budowa przejścia w lokalizacji wskazanej w pzt (km 0+235,5m) niewątpliwie wpłynie na podniesienie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego. Na odcinku jezdni bitumicznej - szerokość jezdni wynosi 5,0m, na pozostałym odcinku szerokość jezdni - 5,5m. Zmianę szerokości dokonano na prostej przejściowej o dł.15m. Ze względu na małe spadki podłużne na odcinku jezdni od km 0+212,38 do km 0+493,08 zastosowano po obu stronach krawężnik 15x22 i od km 0+783,03 do km 0+818,81m krawężnik 15x30cm z ciekiem przykrawężnikowym o szer. 30cm wykonanym z kostki brukowej betonowej o gr. 8cm. Nierozerwalną częścią opisu przedmiotu zamówienia są następujące dokumenty dołączone przez Zamawiającego do SIWZ: a) Projekty budowlane; b) Projekty wykonawcze; c) Przedmiar robót: przedmiar robót jest wyłącznie dokumentem poglądowym i może zawierać błędy. Cenę ofertową należy wyliczyć na podstawie projektu budowlanego i pozostałych dokumentów. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia pn.: „Budowa i przebudowa drogi powiatowej nr 4845N – ulicy Ustronie w Gołdapi” w tym m. in. koszty dojazdów, ewentualnego zakwaterowania lub najmu lokalu biurowego, wszelkich opłat w tym za wodę, energię, koszt zagospodarowania odpadów, zagospodarowanie terenu placu budowy, a także praw i obowiązków wynikających z tytułu gwarancji i rękojmi; d) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (SST); e) Projekt stałej organizacji ruchu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233100-0, 45233000-9, 45100000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Gwarancja

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
 

Część nr:

2

Nazwa:

Przebudowa drogi powiatowej nr 4829N – Osiedle I w Gołdapi

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa i przebudowa ulicy Osiedle I (droga powiatowa nr 4829N) w msc. Gołdap. Ulica stanowi połączenie paru dróg i oznaczono je na projekcie zagospodarowania od trasy nr 1 do trasy nr 4. Początek opracowania trasy nr 1 przyjęto w na działce o nr 1290/6 (na granicy poprzedniej inwestycji w ramach realizacji budowy obwodnicy Gołdapi) i oznaczono go na mapie PPT km 0+0,00m, zaś koniec na skrzyżowaniu z ulicą Konstytucji 3-go Maja. Ulica Osiedle I od strony południowej połączona jest z ulicą Pod Piękną Górą (trasa nr 2 i 3). Wyznaczone trasy ulicy Osiedle I w opracowywaniu mają następujące długości: - Trasa 1- łącząca drogę wojewódzką nr 650 z ulicą Konstytucji 3-go Maja - 356,78m - Trasa 2- łącząca ulicę Osiedle I z ulicą Pod Piękną Górą o długości 165,18m - Trasa 3-łącząca ulicę Osiedle I z ulicą Pod Piękną Górą o długości 134,63m - Trasa 4-będąca trasą bez przejazdu o długości 116,81m. Łączna długość ulicy wynosi 773,40mb. Usunięta warstwa humusu pozostaje do wbudowania. Pozostałą część według instrukcji Zamawiającego. Opracowanie obejmuje: - roboty przygotowawcze w tym rozbiórkowe nawierzchni jezdni i elementów ulic, chodników, - roboty ziemne związane z wykonaniem wykopów, wymianą gruntów, korytowaniem pod konstrukcję nawierzchni jezdni, parkingów, wyniesionego przejścia dla pieszych, chodników i jej elementów, - budowę kanału technologicznego wraz ze studniami SK-1, - budowa kanalizacji deszczowej, - wykonanie przepustów pod jezdnią z rur PEHD SN8 fi 630mm i 800mm, - wykonanie cieków podchodnikowych z rur PEHD fi 160mm, - budowę konstrukcji jezdni, chodników, parkingów, przejścia wyniesionego, peronu dla miejsca zatrzymania dla autobusu, - przebudowę istniejącego skrzyżowania z ulicą Konstytucji 3-go Maja oraz ulicą Pod piękną górą, - budowę wjazdów indywidualnych z kostki brukowej, - doświetlenie wyniesionego przejścia dla pieszych poprzez budowę słupa oświetleniowego, - oznakowanie poziome i pionowe. Biorąc pod uwagę występowanie na terenie objętym projektem zabudowy jednorodzinnej o dużym stopniu intensywności zabudowy oraz przejazdy autobusu szkolnego zdecydowano się na budowę wyniesionego przejścia dla pieszych wraz z jego doświetleniem co niewątpliwie wpłynie na podniesienie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego. Dodatkowo w głównym przebiegu trasy jako kolejny element wpływający na bezpieczeństwo i wymuszający ograniczenie prędkości jazdy wprowadzono odcinkowe zwężenie jezdni na odcinku od km0+178,13 do km 0+202,63m. Zmianę szerokości dokonano na prostych przejściowych o dł. 15m. Na odcinku trasy łączącej z ulicą Pod Piękną Górą zastosowano miejsce zatrzymań dla autobusów wraz z peronem o szerokości 2,0m i długości 20m. Dodatkowo na tym odcinku zastosowano próg zwalniający płytowy o szer. <1,0m (U-16d). W celu podniesienia walorów estetycznych przewidziano nasadzenia (klon kulisty szczepiony). Nierozerwalną częścią opisu przedmiotu zamówienia są następujące dokumenty dołączone przez Zamawiającego do SIWZ: a) Projekt budowlany; b) Projekt wykonawczy; c) Przedmiar robót: przedmiar robót jest wyłącznie dokumentem poglądowym i może zawierać błędy. Cenę ofertową należy wyliczyć na podstawie projektu budowlanego i pozostałych dokumentów. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 4829N – Osiedle I w Gołdapi” w tym m. in. koszty dojazdów, ewentualnego zakwaterowania lub najmu lokalu biurowego, wszelkich opłat w tym za wodę, energię, koszt zagospodarowania odpadów, zagospodarowanie terenu placu budowy, a także praw i obowiązków wynikających z tytułu gwarancji i rękojmi; d) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (SST); e) Projekt stałej organizacji ruchu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233100-0, 45233000-9, 45100000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Gwarancja

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
 

 

 

Załączniki

  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..